2014 útleírás 2. nap Őriszentpéter-Hodos túravezetők: Janó & Pircsi

Katolikus ifjúsági zarándoklat

Egy szép Árpád-kori templomban lesz a reggeli indítás, innen az Őrihez tartozó Keserűszeren megyünk keresztül, majd a kék jelzésen egy szép erdős, patakon többször átkelős úton folytatjuk a sétánkat. Ezen az úton jutunk el Szalafőre, a Templomszerre, ahonnan aszfaltúton jutunk Pityerszerre, ahol megnézhetjük a szép skanzent, ez ebédlőhelynek is tökéletes. Pityerszerről egy sárga jelzésen indulunk Hodos felé, ez vegyes terep, erdő, mező, mocsár, minden lesz 🙂 Az út vége felé elérünk egy ifjúsági szállót, innen megint aszfalton kanyargunk a hodosi szállásunkhoz.
Gyakorlatias infók:
·         árnyék is van, és nap is, kell a napvédő felszerelés
·         ha esik az előző napokban, mindenképp kötelező a bakancs, ha nem, akkor csak ajánlott
·         nekünk kb. 6 óra volt, de sokat kell libasorban menni, ennél több lesz

·         a skanzen elvileg 450 diákoknak és 650 felnőtteknek, de biztos meg lehet velük beszélni, hogy ne legyen ennyi, a nemzeti park fennhatósága alá tartozik